3 września 2011

Zaczynamy kochani ♥!

Witajcie Misiaki!
Możliwe, że znacie mnie z bloga normalnawglupocie.blogspot.com. Blog ten poświęcę tylko i wyłącznie modzie, moim dzisiejszym ubiorem, inspiracjami modowymi oraz czasami-muzyką. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta odsłona. Posty przewiduję co tydzień lub pięć dni. Mogą się zdarzyć wyjątki. :) A więc pierwszy outfit:
VINTAGE AND WHITE



Outfit:
koszula-sh.
buty-carrefour
spodnie(przerobione)-Hero Wrangler
bluzka-Snoopy (makro Krk)

Pozdrawiam - Klementyna < 3

46 komentarzy:

Ola pisze...

Posty tak rzadko? Btw życzę powodzenia w prowadzeniu nowego bloga! :)

Karola pisze...

Ale śliczny psiak :D.

Domcia ;3 pisze...

obserwuje i zapraszam do mnie;
http://musicheartlistener.blogspot.com/

Marta Miklewska pisze...

dodajemy?? :)

Sleeping-beauty pisze...

Koszula jest świetna. Dziękuje za zaporszenia na Twojego bloga.
Zapraszam do mnie ponownie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/
+dodałam do obserwowanych i zapraszam do tego samego :).

Renia pisze...

Witam na nowym blogu i życzę powodzenia. Ładna koszula. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Świetna koszula ;) Obserwuję ;P

Ola pisze...

Koszula mega. Obserwujemy się? Jeśli chcesz, odpisz i cię dodam :>> u mnie nowa notka, zapraszam

Ola pisze...

Już obserwuję, o twoim blogu napiszę w następnym poście. Pozdro ;D

Anonimowy pisze...

fajowskie spodenki *.*

Asia Przybycień pisze...

świetna koszula ;)

Anita pisze...

koszula jest świetna <3 zapraszam do mnie :)

Karola pisze...

Obserwuję, zaraz zmienię adres bloga w reklamach ;).

ald pisze...

Postawiłam na szczerość. Mi akurat nie przypadł do gustu ten strój, jak dla mnie, jest troche za zwyczajny jak na outfit na bloga. Zyczę powodzenia w prowadzeniu bloga. :) Pozdrawiam. Ald

Izabela Leszczak pisze...

podoba mi się koszula :)
wpadnij do mnie na nową notkę i ostatni dzień konkursu ;)

Anna ♥ pisze...

ja Cię witam tutaj!:)
a koszula super!

Waleria (walla) pisze...

mam podobną koszulę :) śliczny zestaw

zapraszam do mnie

Hendifly pisze...

Cóż to za zmiany;-). Trzymam kciuki! BTW masz świetną koszulę.

J. pisze...

Podoba mi się koszula.

Pozdrawiam ciepło,
Czmiel

Damelia. pisze...

sama przerobiłaś spodnie? bo wyszły fajnie, w ogóle lubię szorty. :D

Ola pisze...

wpadnij do mnie koniecznie!!! już napisałam nowy post, zareklamowałam twój blog, więc zapraszam ;DD

Ola pisze...

Koszula mi się podoba :)). Powodzenia w prowadzeniu bloga!

Anonimowy pisze...

Fajna koszula ; D
Zapraszam do mnie.
Obserwujemy? : )

♥ M i S i A ♥ Codzienne życie nastolatki ;) pisze...

Super blog :))
Zapraszam do mnie :*

Danger pisze...

Spodobał mi się Twój blog.
Obserwujemy.? ; )

Anonimowy pisze...

Świetnie wygladasz ! :)

Anonimowy pisze...

świetny outfit ! ;)
obserwujemy ?
pozdrawiam. ;*

Anonimowy pisze...

Ja również obserwuję :)

Mrs.Chanel pisze...

Podoba mi się zestaw :p

Zapraszam do siebie : http://mrschanel.blogspot.com/

dodaje do obserwowanych ;p

♥ M i S i A ♥ Codzienne życie nastolatki ;) pisze...

Świetna bluzka :)) Uwielbiam bluzki w kratę :D

Pozdrawiam i zapraszam ponownie do mnie :)

Mode Moi Sell pisze...

bardzo podoba mi się Twoja koszula :)
jest rewelacyjna :)
obserwujemy?

joannade pisze...

ciekawe szorty, podobaja mi się!

kochana zapraszam - konkurs u mnie, mozna wygrac dowolny flakon perfum i nagrody dodatkowe!

i jakbys chciala mi pomoc, mozesz zaglosowac na moje zdjecie w konkursie Levisa - link w poscie:)

Anonimowy pisze...

cudnie wyglądasz <33 . dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie . blueberrypose.blogspot.com

magda_lencia pisze...

. fajny outfit ; )
zapraszam do mnie:
www.gwiazdynacelowniku.blogspot.com
obserwyjemy ?
; d

Anonimowy pisze...

fajnie zapraszam do mnie;

http://modowy-blog-kini.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Świetny blog . Dołączyłam się do obserwatorów i będę komentować . Liczę na to samo ;*

Emily Mount pisze...

Ojj Klemcia, Klemcia. Jak można zapomnieć hasła do bloga no ty mi powiedz? X D

Anonimowy pisze...

Droga Hoopy.
ze mną jest wszystko możliwe... ;) postaram się założyć nowego bloga, jak na razie skupię się na fotoblogu, który wczoraj został założony.

Klemcia :D

Anonimowy pisze...

Boska koszula !

Kingusia :* pisze...

Hej :) Fajny post <3
Zapraszam do mnie ;*
Buziaczki ;*

Unknown pisze...

świetna koszula, uwielbiam kratę:)
zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
http://mesmerize87.blogspot.com/

Klementyna pisze...

Tutaj Klemcia!
NOWY BLOG DZIEWCZYNKI :).

http://klemciaa.blogspot.com/ :**

zapraszaaaam!

Kika pisze...

Super koszula!

http://zuki-berlin.blogspot.de/
zapraszam! :)

Fashionectic pisze...

Hej, hej, bardzo podoba mi się Twój blog i tak się zastanawiam, czy nie
chciałabyś się wzajemnie obserwować? :>

Unknown pisze...

Z przyjemnością informuję że zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog ^^
szczegóły na moim blogu: http://listentoyourheart10.blogspot.com/

Unknown pisze...

Z przyjemnością informuję że zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog ^^
szczegóły na moim blogu: http://listentoyourheart10.blogspot.com/